Mūsdienās iespēju digitālajā vidē un kanālos netrūkst, tādēļ arvien sarežģītāk izvēlēties atbilstošākos kanālus savai biznesa specifikai un ieguldīt līdzekļus nevis vairāk, bet gudrāk. Lektore - pieredzējusi mārketinga jomas profesionāle dalīsies ar padomiem kā maziem uzņēmumiem/mājražotājiem plānot digitālā mārketinga aktivitātes, kādus mārketinga kanālus izvēlēties un kādus bezmaksas rīkus izmantot mārketinga mērķu sasniegšanai ar nelieliem budžeta resursiem.
Programmā:
* Mārketinga kanāli:
Google Analytics
Google Ads
SEO
Sociālo mediju komunikācija
Sociālo mediju reklāma
Satura mārketings
E-pasta mārketings
* Digitālā mārketinga jēdzieni un to skaidrojumi
* Facebook reklāmas, Analytics rezultātu analīze
* Noderīgi bezmaksas mārketinga plānošanas un analīzes rīki
* Praktiski ieteikumi un biežāk pieļautās kļūdas
* Bezmaksas konkurentu un industrijas izpētes rīki
* Mārketinga mērķu definēšana un izmērīšana
19.decembrī 13:00-16:00 Ogres tehnikumā.
Vairāk informācijas un pieteikšanās pie LLKC Ogres nodaļas uzņēmējdarbības konsultantes Elīnas Masteiko.
Piesakoties jānorāda pārstāvēto uzņēmējdarbības jomu un formu. Pieteikšanās līdz 12.decembrim.
DALĪBA BEZMAKSAS Valsts Lauku tīkla aktivitātes Vietējo lauksaimniecības produkcijas ražotāju un mājražotāju atbalsta programma ietvaros