Ikmēneša Aizkraukles novada uzņēmēju tikšanās

Datums: 
3. Februāris, 2016
Vieta: 
A/S Swedbank Aizkraukles filiālē Bērzu ielā 7 Aizkrauklē LV-5101
Nozare: 

Uzņēmēju tikšanās par sociālo tīklu nozīmi un izmantošanu uzņēmējdarbības veicināšanai
3. februārī plkst. 10:00, A/S Swedbank Aizkraukles filiālē, konferenču zālē ir paredzēta uzņēmēju tikšanās, kurā plānota interaktīva diskusija ar SIA "Basebook" - Jēkabpils biznesa inkubatora uzņēmuma valdes locekli Eduardu Dubovicki.
Galvenie tikšanās laikā pārrunājamie jautājumi:
· Kāpēc man jālieto sociālie mediji?
· Vai es pareizi izmantoju sociālos medijus?
· Kāds ir sociālo mediju uzdevums zīmola virzībai?
· Kā efektīvi izmantot sociālo mediju rīkus komunikācijai ar auditoriju?
· Padziļināts sociālo mediju rīku apskats un tehnisks skaidrojums:
o Servisu apskats
o Plusi / Mīnusi
Tikai dažu gadu laikā sociālie tīkli no draugu savstarpējās saziņas un izklaides līdzekļa ir pārtapuši par nozīmīgu, daudzfunkcionālu mediju. Tajos ir vieta gan aktuālajām ziņām, gan diskusijām, gan pilsoniskām akcijām un indivīdu radošām izpausmēm. Daudziem lietotājiem tie kļuvuši par mediju Nr. 1, pārspējot ziņu portālus un specializētus forumus. Līdz ar to sociālie tīkli ir arī vislabvēlīgākā vide biznesa pasaules un sabiedrisko organizāciju saziņai ar savu esošo un potenciālo auditoriju. Pareizi veidota komunikācija sociālajos tīklos ir daudz efektīvāka un prasa mazāk ieguldījumu, jo lielā mērā uztur sevi pati, iesaistoties sociālo tīklu lietotājiem, pārsūtot un komentējot informāciju, veidojot atgriezenisko saiti. Šādas komunikācijas pamatelementi ir patērētājam pievilcīgs informatīvs un vienlaikus izklaidējošs saturs, kas rosina dalīties ar citiem.
Papildu informācija un pieteikšanās pasākumam:
Ilona Kāgane
Aizkraukles pašvaldības attīstības plānotāja
iona.kagane@aizkraukle.lv

Kontaktinformācija: 
Ilona Kāgane, tālr. 26394302
Pielikums: 
PielikumsIzmērs
uznemeju_tiksanas_relize.doc217.5 KB
Reģions filtram: